להצעת מחיר התקשרו עכשיו 073-7841411
חיפוש
דלג על חיפוש
    tip

    טיפים

    לפני שתומס אדיסון המציא את נורת החשמל ישנו האנשים בממוצע כעשר שעות בכל לילה. בימינו, ממוצע שעות השינה ירד משמעותית ועומד על פחות משבע שעות בלבד - וזה עוד ביום טוב. אז אם גם אתם מתעוררים מותשים בכל בוקר ועדיין לא מצליחים להירדם לפני חצות - העצות האלו בשבילכם:קרא עוד >>
    העלייה באיכות ורמת החיים מתחילת המאה ה20 גרמה לעלייה בביקוש של רהיטים נוחים לחדר הסלון, עם התקדמותה של התעשייה נולדו עוד פתרונת להרגעות בבית לאחר יום קשה בעבודה.קרא עוד >>
    כורסאות עיסוי יכולות להוות תחליף ראוי למעסה, ובמחיר טוב יותר לאורך זמן. לאדם הסובל מכאבי גב תחתון, כורסת טלויזיה איכותית יכולה להביא הקלה בכאבים בצורה שתשנה חיים. קרא עוד >>
    אחד הדברים המרגיעים ומהנים ביותר הינו קבלת עיסוי גוף מלא, העיסוי ממיס את כל המתחים והלחצים מהגוף. למרבה ההפתעה אנשים רואים בכורסאות עיסוי מוצר מותרות, אך זה כיוון שהם בוחנים את תג המחיר בלבד ולא את איכות החיים שמעניקה כורסת עיסוי, או את הציון הגבוה שמקבלת כורסת עיסוי בסולם העלות-תועלת. כורסאות מסז' יכולות לעבוד לאורך שנים רבות והן אף פעם לא מבקשות טיפ. קרא עוד >>
    הרכבנו מספר טיפים שימושים לביצוע מחקר ובחירת כורסת עיסוי המתאימה בדיוק לצרכייכם. ישנן הרבה אפשרויות והמון מאפיינים לבחור מתוכם, רוב כורסאות העיסוי מגיעות מצויידות בחזית הטכנולוגיה ובנוחות מקסימלית.קרא עוד >>
    מזרון הוא אחד מפריטי הריהוט החשובים בבית, יש לקנות מזרונים כאשר לוקחים בחשבון בעיות גב ושלד שקיימות אצלנו או אצל בני ובנות זוגיינו. מזרונים ניקנים תוך בתחשבות במידותיהם, רמת הקושי שלהם וכמובן במחירם.קרא עוד >>
    כורסאות הטלויזיה של ימינו רק משתכללות ונהיות מפנקות יותר, הודות לגדילה הניכרת במכירות. כורסאות טלויזיה המיוצרות בחברות אמריקאיות מגיעות גם עם מנועים מתכוננים שעושים סוגי מסז' שונים ובניהם שיאצו.קרא עוד >>
    מחיר ואיכות, הן צמד מילים שהולכות הרבה ביחד, אך איך באמת משפיע מחירם של מזרונים על איכות השינה שלנו? קרא עוד >>
    קניית מזרון חדש היא לא מאורע שכיח במיוחד, אבל כיוון שמדובר באיכות השינה ובבריאות הגב שלנו מומלץ מאוד לבצע סקר שוק ולבצע רכישה מושכלת.

    קרא עוד >>
    מזרון הוא לא פחות ולא יותר מאשר פריט הריהוט הכי חשוב שיש לנו בבית. מספר שעות לא מבטול במהלך כל יממה ויממה בחיינו, אנו מבלים על מזרונים ללא תזוזה רבה. מזרנים אלו צריכים לתת תמיכה טובה לגופנו, ויותר מכל עליהם לתמוך בגב ובעמוד השדרה.קרא עוד >>
    אנשים אשר עובדים מהבית, או מפעילים עסק ממשרד קטן יכולים לבלות שעות רבות כל יום מול המחשב בישיבה על כסאות מחשב. ישיבה ממשוכת בכסאות שמעוצבים לא כראוי יכולה לגרום לפציעות בשרירים ולכאבי גב, בגלל תמיכה לא מספקת לגוף היושב.קרא עוד >>
    בימינו כבר ברורה חשיבותה של בריאות השלד, מחקרים רפואיים מראים כי ההשלכות של ישיבה לא נכונה לאורך תקופות ארוכות גורמת לבעיות רפואיות שונות. כורסאות טלויזיה חדשות מיועדות לאפשר חווית ישיבה אולטימטיבית על ידי מנגנונים לפיזור עומסי לחץ באופן אחיד.

    קרא עוד >>
    כסאות חייבים להיות מותאמים בצורה טובה ליושב עליהם על מנת לשמור על עמוד השדרה והשרירים מכאבים ולחצים מיותרים. על מנת לאפשר לכסאות להיות מותאמים בצורה זו לגבכם נולד מדע הארגונומיה –הנדסת אנוש, תחום המדע שמסביר כיצד אנשים מושפעים ומשפיעים על סביבתם.קרא עוד >>
    במאמר נבחן מספר תפיסות מוטעות הנפוצות בקרב הציבור לגבי מה הופך כסא משרדי לטוב וכן נסביר איך להימנע מטעויות בבחירת כסא מחשב חדש לביתכם או כסאות משרדיים חדשים למקום העבודה.קרא עוד >>
    כאשר אתם חושבים לקנות כורסת טלויזיה בחרו בחוכמה את החומר ממנו היא עשויה, מראה הכורסה אינו הדבר החשוב ביותר. כמובן הדבר החשוב ביותר הוא שתוכלו לשבת בנוח ולהירגע בכיף בכורסת הטלויזיה שלכם.קרא עוד >>
    אין דבר מרגיע יותר מאשר להגיע הביתה אחרי יום ארוך, לחלוץ נעליים, להרים רגליים ולהתרווח בסלון, מול הטלויזיה או עם ספר איכותי. אבל בעיות עלולות להתעורר אם יש לכם את המושב הלא נכון או שאתם נאלצים להצטופף עם עוד אנשים ייתכן וחלק מהחוויה שלכם עלול להיפגם.קרא עוד >>
    ישנן סיבות טובות מאחורי כסאות וציוד אורגונומי. ישיבה נכונה, ריהוט ותכנון אזור עבודה טוב יכולים למנוע פציעות מאמץ שונות כגון תסמונת מנהרת שורש כף היד או כאבי גב, צוואר, כתפיים ובעיות רגליים. בהמשך ישנן מספר נקודות מפתח הנחשבות על ידי המומחים כצורת ישיבה נכונה בזמן עבודה.קרא עוד >>
    מזרונים מסוג זה פותחו לראשונה על ידי אחד ממרכזי המחקר של נאס"א בשנת 1966. מטרתו הראשונה של החומר היתה להפחית את ההשפעה של כוח הג'י אותו מרגישים האסטרונאוטים בזמן המראת המעבורות ובזמן חזרתן לכדור הארץ.קרא עוד >>
    הכריות שלכם צריכות להיות החברה הכי טובה שלך במקום האויבת המושבעת, כדאי שתשקיעו בזה קצת מחשבה. אתם מבלים כשליש מהחיים שלכם על הכרית, כמובן שהיא זו שיודעת הכי טוב אם ישנתם טוב או רע הלילה. ביצוע ההחלטה הנכונה בבחירת הכרית שלכם יכולה להביא נוחות, פינוק ושינה טובה יותר לחלק הגדול הזה בחייכם.קרא עוד >>
    מימדי המזרון שלכם הם בחירה חשובה שצריכה להעשות כאשר קונים מזרון חדש. כדאי לוודא שהמזרון מתאים לחדר בו הוא אמור להיות מוצב, כמו גם לבסיס המיטה עליו הוא אמור להיות מונח.קרא עוד >>
    ישנם שבעה אזורים השונים בניהם ברמות הקושי של חומר הלטקס על מנת להתאים את עצמם לשבעה אזורים שונים בגופכם. בכל אזור משתנה רמת הקושי על מנת לתמוך בצורה מושלמת בשרירים והמפרקים באותו אזור, דבר המאפשר למנוחה טובה יותר של הגוף ושינה מרעננת.
    קרא עוד >>
    כיוון שאתם מבלים כמה שעות בכל יום בצמוד למזרון שלכם זה רק הגיוני שתרצו לשמור אותו נקי ורענן לחווית שינה טובה ואיכותית. אבל מה אתם עושים כאשר החלטתם שהמזרון צריך ניקוי? זהו בהחלט לא פריט שאפשר פשוט לזרוק למכונת הכביסה. למרבה המזל ישנן מספר דרכים לשמור על מזרון נקי ולהלן כמה עצות על איך לנקות כתמים ממזרונים שמשהו נשפך עליהם.קרא עוד >>
    סקירה על סוגי מזרונים הקיימים בשוק, מזרון קפיצים, מזרוני ספוג זיכרון ולאטקס ומזרון אוויר. יתרונות חסרונות ומעט סטיסטיקת מזרונים.קרא עוד >>
    ישנם חמישה שלבי שינה, 1 עד 4 שהם שלבי NREM (Non REM) ושלב ה-REM (Rapid Eye Movement). קראו מה קורה לגופכם מהרגע שנרדמתם על מזרון עד להתעוררות.קרא עוד >>
    כורסת טלוויזיה מדגם פינקל של ד"ר גב נבחרה במקום הראשון בסקר גלובס.קרא עוד >>
    סיקור כורסת טלויזיה קווינסי של LA-Z-BOY
    ידיעות אחרונות 14/5/2010קרא עוד >>
    הדרך הטובה ביותר לישון היא על הצד כאשר הברכיים כפופות. ניתן לשים כרית שינה תחת הראש על מנת להעניק תמיכה לצוואר. הנחת כרית בין הברכיים מומלצת גם כן.קרא עוד >>
    על מנת לשמור על הגב מכאבים מומלץ לא להרים דברים על ידי התכופפות קדימה. יש להרים חפצים תוך כיפוף
    הברכיים וכריעה.
    יש לשמור על הגב ישר במהלך ההרמה ולהחזיק את החפץ המורם קרוב אל הגוף. מומלץ להימנע מלעוות את
    הגוף בזמן ההרמה.
    כאשר צריך להזיז חפץ כבד עדיף לדחוף אותו מאשר למשוך/לגרור.קרא עוד >>
    אנחנו מבלים חלק ניכר מחיינו בישיבה, אם זה מול שולחן האוכל, המחשב או בלימודים. לא הגיע הזמן סוף סוף לבחור כסא טוב ואיכותי?
    הכללים הבאים יעזרו לכם לבחור כסא אורטופדי שהוא לא רק ישדרג את נוחות הישיבה שלכם, אלא גם יחזיק מעמד לאורך זמן.קרא עוד >>
    אורח החיים המודרני תובע מאיתנו שעות רבות של ישיבה: במשרד, בנהיגה ואפילו בבית, אנחנו מבלים את זמננו בתנוחה קבועה. למרות שישיבה הינה צורת יציבה חסכונית וקלה, היא אינה טבעית לגוף ויוצרת עומס ולחץ על הגוף ועל עמוד השדרה.קרא עוד >>
    רוב גדול של האוכולוסייה סובל מכאבי גב, ובעיקר כאבי גב תחתון, הנגרמים לעתים קרובות מישיבה לא נכונה ועשויים לגרום לסבל רב. אך ישנם מספר טיפים קטנים ופשוטים ליישום שיעזרו לישיבה נכונה ויקלו על כאבי הגבקרא עוד >>
    אין כמו להגיע הביתה אחרי יום ארוך ולהתיישב בניחותא על כורסה נוחה מול הטלויזיה.
    בשנים האחרונות הפכו כורסאות הטלויזיה למשוכללות יותר ויותר, וכיום הן עושות כמעט הכל (חוץ מקפה...). אבל איך בוחרים את כורסת הטלויזיה המתאימה ביותר לנו? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בבחירת כורסת הטלויזיה מושלמת עבורכם.קרא עוד >>
    עבור לתוכן העמוד